Oprogramowanie CRM dla dostawców wydarzeń: usprawnij swój biznes
Szukasz oprogramowania, które pomoże Ci usprawnić pracę i zaoszczędzić czas?
Qvamp to idealne rozwiązanie dla wszystkich dostawców usług eventowych. Osoby prywatne i agencje.
bez karty kredytowej
Używany przez takich klientów jak:



Idealne rozwiązanie dla
agencje eventowe osoby prywatne koordynatorzy ślubni dostawcy techniczni
Idealne rozwiązanie dla
agencje eventowe osoby prywatne koordynatorzy ślubni dostawcy techniczni
Dlaczego dostawcy wydarzeń zaczęli korzystać z Qvamp?
Każdy z naszych klientów ma swoje własne powody. Przyjrzyjmy się trzem z nich.

Mają chaos w administracji i komunikacji
Foldery, współdzielone dyski, e-maile, stosy dokumentów i papierowych notatek oraz wiadomości WhatsApp. Wielu dostawców usług eventowych również boryka się z tym problemem. Jeśli i ty masz podobny problem, to tracisz dziesiątki do setek minut na każdym wydarzeniu, wykonując niepotrzebną pracę.

Mają stosy bezużytecznych e-maili, które tylko szukają
Czasami otrzymujesz tylko kilka e-maili, ale częściej otrzymujesz ich dziesiątki podczas jednego wydarzenia. Niezależnie od tego, czy pochodzą z jednego adresu, czy z kilku, e-maile są często miejscem, w którym mogą wystąpić błędy. Poruszanie się po tych komunikatach może być naprawdę trudne.

Nie nadążają za zapytaniami i wycenami, tracą pieniądze
Klienci oczekują szybkiej reakcji. Jeśli jej brakuje, może to zaszkodzić Twojej firmie. Dostawcy wydarzeń często nie są w stanie skutecznie przetwarzać zapytań, ofert i wydarzeń, co prowadzi do strat w godzinach szczytu. Właśnie to rozwiązuje Qvamp.
Cechy cenione przez dostawców
Przyjrzyjmy się niektórym funkcjom, o których wiemy, że mają kluczowe znaczenie dla tego, dlaczego dostawcy wydarzeń wybierają Qvamp jako swój CRM.

Wszystkie zapytania, nie tylko z Twojej strony internetowej, są w jednym miejscu. Możesz je akceptować, odrzucać, nadawać im własne statusy. Zapytania obejmują bezpośrednią komunikację z klientem za pośrednictwem portalu klienta.

Uporządkuj bazę danych klientów i bazę danych miejsc, w których organizujesz wydarzenia.
- Historia klientów, kontakty, sortowanie i wiele więcej bezpośrednio w Qvamp
- Posiadasz informacje i historię o miejscach wydarzeń, w których pracujesz.

Elektroniczne umowy pozwalają pozbyć się papierowej administracji. Wystarczy przygotować umowę bezpośrednio z Qvamp jednym kliknięciem, a drugim wysłać ją do klienta.

Przygotuj szablony i wyślij ankietę przedślubną lub ankietę eventową z ofertą dodatkowych usług za pomocą dwóch kliknięć. Możesz współpracować nad odpowiedziami, z wszystkimi odpowiedziami bezpośrednio na konkretnym wydarzeniu.
Harmonogram to świetne narzędzie, które pomaga nie tylko zaplanować samo wydarzenie, ale także przygotować się do niego. Możesz tworzyć zarówno bloki czasowe współdzielone z klientem, jak i bloki wewnętrzne, które są przeznaczone tylko dla Ciebie.

Portal klienta został zaprojektowany w celu uproszczenia komunikacji i wymiany informacji między Tobą a Twoimi klientami. Portal klienta należy do Ciebie, nie jest wymagana rejestracja. Klienci mają do niego dostęp automatycznie.
Na portalu klienci mogą komunikować się, potwierdzać oferty, podpisywać umowy, zarządzać finansami, wypełniać formularze, przeglądać harmonogramy itp.