Oprogramowanie do zarządzania wydarzeniami dla obiektów eventowych

Qvamp pomaga organizatorom wydarzeń zwiększyć sprzedaż, poprawić komunikację z klientami i zespołami oraz uprościć administrację.

Informacje ogólne
Cena
Wypróbuj Qvamp

Dlaczego sale eventowe zaczęły korzystać z Qvamp?

Każdy z naszych klientów ma swoje własne powody. Przyjrzyjmy się trzem z nich.

Mają chaos w administracji i komunikacji

Foldery, dyski współdzielone, e-maile, stosy dokumentów i notatek papierowych oraz wiadomości WhatsApp. Wiele przestrzeni eventowych również boryka się z tym problemem. Jeśli i ty masz podobny problem, to tracisz dziesiątki do setek minut na każdym wydarzeniu, wykonując niepotrzebną pracę.

Mają stosy bezużytecznych e-maili, które tylko przeglądają. To frustrujące.

Czasami otrzymujesz tylko kilka e-maili, ale częściej otrzymujesz ich dziesiątki podczas jednego wydarzenia. Niezależnie od tego, czy pochodzą z jednego adresu, czy z kilku, e-maile są często miejscem, w którym mogą wystąpić błędy. Poruszanie się po tych komunikatach może być naprawdę trudne.

Nie nadążają za zapytaniami i kalkulacjami, tracą pieniądze.

Dzisiejsi klienci oczekują szybkiej odpowiedzi, a gdy jej nie otrzymują, może to mieć negatywny wpływ na wyniki biznesowe. Wiele przestrzeni eventowych przetwarza dziesiątki zapytań i ofert każdego miesiąca, ale często nie ma możliwości, aby skutecznie zakończyć ten proces. Jest to szczególnie prawdziwe w szczytowych okresach wydarzeń, kiedy tracą dużo pieniędzy.

Dzięki Qvamp możesz zrobić wszystko

Inteligentne narzędzia ułatwiające pracę

Proste, zautomatyzowane i gotowe narzędzia, które ułatwią ci pracę i pozwolą pozbyć się tego, czego nie lubisz robić.

Wypróbuj Qvamp

Kontrakty elektroniczne

Nie musisz już ręcznie wypisywać, skanować ani podpisywać umów osobiście. Możesz to zrobić online bezpośrednio w Qvamp. Wybierasz szablon, wysyłasz go i gotowe..

Portal dla klientów

Zmiany w eventach są na porządku dziennym. Dzięki Portalowi Klienta bezpośrednio w Qvamp, możesz komunikować się i wprowadzać zmiany bezpośrednio do konkretnej kalkulacji lub wydarzenia. Koniec z e-mailami, SMS-ami, WhatsAppami itp..

Formularze elektroniczne

Świetne narzędzie, w którym możesz tworzyć dowolne formularze, zarówno dla klienta (np. kwestionariusz lub harmonogram wydarzenia), jak i wewnętrznie dla Ciebie (np. lista kontrolna wydarzenia).

Aktywności i inwentaryzacja

Zawsze miej jasność co do tego, co należy zrobić i przygotować na każde wydarzenie. Możesz użyć szablonów, które wymyśliłeś.