Qvamp pomaga organizatorom wydarzeń zwiększyć sprzedaż, poprawić komunikację z klientami i zespołami oraz uprościć administrację.
Każdy z naszych klientów ma swoje własne powody. Przyjrzyjmy się trzem z nich.
Foldery, dyski współdzielone, e-maile, stosy dokumentów i notatek papierowych oraz wiadomości WhatsApp. Wiele przestrzeni eventowych również boryka się z tym problemem. Jeśli i ty masz podobny problem, to tracisz dziesiątki do setek minut na każdym wydarzeniu, wykonując niepotrzebną pracę.
Czasami otrzymujesz tylko kilka e-maili, ale częściej otrzymujesz ich dziesiątki podczas jednego wydarzenia. Niezależnie od tego, czy pochodzą z jednego adresu, czy z kilku, e-maile są często miejscem, w którym mogą wystąpić błędy. Poruszanie się po tych komunikatach może być naprawdę trudne.
Dzisiejsi klienci oczekują szybkiej odpowiedzi, a gdy jej nie otrzymują, może to mieć negatywny wpływ na wyniki biznesowe. Wiele przestrzeni eventowych przetwarza dziesiątki zapytań i ofert każdego miesiąca, ale często nie ma możliwości, aby skutecznie zakończyć ten proces. Jest to szczególnie prawdziwe w szczytowych okresach wydarzeń, kiedy tracą dużo pieniędzy.